Rgbstock forum

forum > Regional Forums > Nederland/België

Nederland/België

1. lennie3 March 2010, 1:12 GMT +01:00

This thread is for the dutch speaking people among us.

Dit is het deel van het forum voor mensen die nederlands spreken (en waarschijnlijk vooral in nederland of belgie wonen).

50. GerbenVanErkelens9 July 2010, 7:55 GMT +02:00

Ik krijg het idee dat we aan het mee voetballen zijn met de tegenstander. Is die van mindere kwaliteit, dan zijn wij dat ook lijkt het wel

51. lennie11 July 2010, 18:08 GMT +02:00

We zullen het zien of ze kunnen meekomen vanavond.

__

Het begon met paniek voetbal, maar daarna daarna leek er bijna een webstrijd te ontstaan.

Maar ze laten spanje nog steeds wel erg vaak voor het doel komen, ze moeten eerder storen.

We hebben Spanje mooi bezig gehouden, een doelpunt aan welke kant van het veld dan ook had de uitslag kunnen bepalen. Maar Spanje was wel beter.

Ik hoor nog wat mensen zeuren over de scheidsrechter, etc. maar eigenlijk hebben ze gewoon gelukg gehad. De Jong had gewoon rood moeten krijgen, dan was het een heel andere webstrijd geworden.

52. GerbenVanErkelens12 July 2010, 8:22 GMT +02:00

Bijna helemaal mee eens, zelfs met de rode kaart van de Jong die niet kwam. Van Bommel zat ook op het randje met zijn tekkel. De overige gele kaarten waren mijn inziens te overtrokken.

Ik kreeg zeker het gevoel dat de gele kaarten bij ons sneller werden getrokken dan bij Spanje die er veel makkelijker vanaf kwamen voor soortgelijke overtredingen. Vaak vielen ze zelf erg sierlijk om zo een kaart te veroveren.

Het is natuurlijk wel zo dat het eerst gezien moet worden door de scheidsrechters, wat dat dat betreft hadden we minder geluk gisteren.

De wedstrijd was wel erg mooi moet ik zeggen, veel vuur en fanatisme! Beide veel kansen op doel. Spanje had echter net dat stapje meer, wat wij niet konden bolwerken.

53. lennie12 July 2010, 17:37 GMT +02:00

Misschien is het andersom, dat de scheidsrechter de rode niet trok was om het spel niet te veel te beinvloeden en daarna trok hij sneller geel voor NL. Waarschijnlijk is dit gewoon te moeilijk gedacht van mij. :-)

54. GerbenVanErkelens12 July 2010, 19:58 GMT +02:00

maar zou even goed kunnen :-)

55. lennie6 August 2010, 0:07 GMT +02:00

Gerben, achter de hand houden is niet een engelstalig uitdrukking volgens mij. ;-)

http://www.rgbstock.com/forum/msg/462/1

56. GerbenVanErkelens6 August 2010, 11:09 GMT +02:00

ik dacht het al van niet, maar vond het wel grappig klinken :D

57. assiewin6 August 2010, 22:22 GMT +02:00

Ok, ik heb de grote stap gezet en mijn gehele portfolio bij SXC weggehaald en mijn account laten verwijderen. Ga me helemaal focussen op Dreamstime, RGBStock en Multimedia-Stock.

58. GerbenVanErkelens7 August 2010, 13:05 GMT +02:00

Welkom! weer een nieuwe ziel erbij :D. Nette gallery trouwens

59. assiewin7 August 2010, 14:59 GMT +02:00

Ook weer niet zo nieuw. Ik had hier dezelfde portfolio als op sxc maar heb daar dus alles weggehaald.

Jouw gallery is anders ook niet verkeerd. Zag een stel heel mooie foto's er tussen zitten.

60. GerbenVanErkelens8 August 2010, 20:01 GMT +02:00

Dank u! Ikzelf kom ook van sxc af, ook alles daar weggehaald maar de account nog wel actief gelaten. Kan ik hier geen afbeelding vinden, dan kijk ik daar altijd nog even voordat ik naar bepaalde websites ga.

61. lennie16 August 2010, 22:16 GMT +02:00

Gerben,

Je gaf aan dat de site trager was toen we veel meer bezoekers hadden.

Ik was vergeten te vragen waar aan je dat precies kon zien ?

Was het het zoeken, was het het laden van de afbeeldingen of nog iets heel anders ?

Was het misschien in je profile ?

62. GerbenVanErkelens16 August 2010, 22:49 GMT +02:00

Klopt inderdaad. Het browsen van nieuwe afbeeldingen ging wat trager en de gallery van mezelf had wat tijd nodig. Nu is het nog steeds meer dan snel genoeg, normaal springt de site echter in één keer in beeld en nu had hij wat tijd nodig om afbeeldingen te laden. Ik zou je er niet heel veel druk om maken aangezien ik dit bijna bij elke website zie die ik gebruik, behalve RGBStock en Google.nl =)

63. lennie16 August 2010, 23:49 GMT +02:00

De gallery van je zelf, daarmee bedoel je photomanagement ?

Het is wel belangrijk om het snel te laten werken, dat zorgt er voor dat mensen graag terugkomen, dus vandaar. :-)

64. GerbenVanErkelens16 August 2010, 23:53 GMT +02:00

Photo management heb ik die dag niet gebruikt zover ik kan zien. Alleen het linkje gallery langs mij profielnaam.

65. jazza22 August 2010, 20:48 GMT +02:00


Hierbij protesteer ik tegen regeringssamenwerking met de extreemrechtse PVV. Regeringssamenwerking, ook in de zogenaamde gedoogvorm, met de PVV draagt bij aan de acceptatie van een gedachtegoed dat een bedreiging vormt voor onze democratische samenleving.

In haar politieke uitingen tornt de PVV aan verschillende van onze grondrechten. In het verkiezingsprogramma van de xenofobe PVV staan tal van discriminerende voorstellen. Het recht op gelijke behandeling en het recht op vrijheid van religie wordt daarbij met voeten getreden. De PVV stigmatiseert een aanzienlijke minderheid van onze bevolking, maakt deze tot zondebok voor vrijwel alle problemen van onze samenleving. Zo bedreigt de PVV niet alleen de vrijheden van moslims en allochtonen, maar ook de beginselen van onze rechtsstaat en daarmee de vrijheid van ons allen.

Ik kies voor een ander Nederland. Ik wil samen leven met andere bevolkingsgroepen en accepteer niet dat minderheden tot tweederangsburgers worden gemaakt. Ik zwijg niet nu massaal vreemdelingenhaat opkomt in de samenleving. Ik kies voor een kleurrijk en solidair Nederland. Ik hoop op uw steun daarin en doe een beroep op u om de regeringsonderhandelingen met de PVV te stoppen. Zoals u weet steunt de beoogde regering op een krappe meerderheid van slechts één zetel. Dus uw persoonlijke keuze als Kamerlid tegen deze regering kan het verschil maken!

66. GerbenVanErkelens23 August 2010, 8:31 GMT +02:00

Que?
Grotendeels mee eens, echter zou ik er niet teveel van verwachten. Straks is het kabinet er en dan gebeurt er vervolgens toch weer helemaal niets van het beloofde. Het beste wat we kunnen hebben naar mijn idee is een demissionair kabinet.

De PVV opent wel weer mijn ogen. Dat moet ik eerlijk zeggen. Ik kan me totaal niet in de ideologie vinden en ben ook voor een samenleving waar we allemaal langs elkaar kunnen leven. Echter wanneer groepen in de samenleving stennis schoppen op wat voor manier dan ook (turk, marokkaan, nederlander, zigeuner, maakt niet uit), dan moeten dat soort lui keihard aangepakt worden.

Ben anders bang dat wanneer het zo doorgaat we weer een veramerikanisering van onze samenleving krijgen (wat met het zorgstelsel al gebeurd).

67. lennie25 August 2010, 0:42 GMT +02:00

Gerben, ik denk dat je bedoeld samen leven, ipv. langs elkaar leven. :-)

Over veramerikanisering gesproken, volgens mij is er een wet op komst voor het uitbreiden van de wapenvergunning. In de krant las ik zelfs een heel amerikaans argument: wapens zorgen niet voor geweld (in amerika zeggen ze er dan nog achter aan: mensen doen dat).

Het vreemde was nog dat ze er achter hadden gezegd: wapens voorkomen geweld.

Ja vast, dat lijkt me een heel verstandige uitspraak.

68. GerbenVanErkelens25 August 2010, 8:23 GMT +02:00

Inderdaad, samen leven moest het zijn =)

Het klopt wel hoor, dat wapens niet voor geweld zorgen en dat mensen dat doen. Maar daarom kunnen je het beter verbieden, waardoor de mensen die geweld veroorzaken niet of minder makkelijk aan een wapen komen.

Wat dat betreft moet het hier niet gekker gaan worden....ik vraag me ook af welke aap zo'n wet gaat verzinnen.

69. GerbenVanErkelens25 August 2010, 19:09 GMT +02:00

Dan nog even wat anders. Kent iemand een goede instap flitsset?

70. jazza18 November 2010, 13:32 GMT +01:00

Toch wel jammer. Er is niet één foto te vinden van Sinterklaas op rgbstock.
Wie o wie?

71. lennie19 November 2010, 1:24 GMT +01:00

En wat is dan de engelse naam voor Sinterklaas ? ;-)

72. GerbenVanErkelens30 November 2010, 11:05 GMT +01:00

santa claus?

73. lennie24 December 2010, 1:32 GMT +01:00

Misschien is dat nog niet zo gek, want Marina zegt dat het daar ook echt vandaan komt:

http://www.youtube.com/watch?v=Pn-t2vLsI6E#t=5m1s

first page | previous page | next page | last page
x
name
country
photos
downloads
camera